برخورد با عوامل غیر مجاز پسماند شهری

رییس اداره پسماند شهرداری منطقه۶ از برخورد با عواملی که به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی اقدام به تفکیک و بازیافت پسماندهای شهری می کنند خبر داد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطفه۶، محمدرضا اخلاصی رییس اداره پسماند منطقه گفت: با دستور قضایی اخذ شده از مراجع قضایی و نیز همکاری پلیس پیشگیری  از ادامه فعالیت اینگونه افراد سودجو جلوگیری بعمل آمده است.
اخلاصی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان هفته به صورت مستمر ادامه خواهد داشت افزود: فرهنگ تفکیک از مبدأ بیش از چندسال است که جای خود را میان شهروندان گشوده است، اما باز شاهد این مهم هستیم که برخی از شهروندان پسماندهای خود را به صورت مخلوط و بدون تفکیک در یک کیسه می گذراند.
 همین امر سبب شده  تا فضا برای جولان عده ای افراد سودجو و جداسازی غیر بهداشتی. و خارج از ضابطه پسماندهای خشک از میان زباله های شهروندان و مخازن پسماند سطح منطقه فراهم شود.

رییس اداره پسماند منطقه ادامه داد با تمهیدات در نظر گرفته شده، این اداره در نظر دارد در راستای اجرای طرح‌کاپ و افزایش سطح کیفیت محیط زیست شهری نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان در خصوص فواید تفکیک و جداسازی پسماندها اقدام کند.

۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 2867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =