احداث ۱۲ کیلومتر معبر در دوره جدید مدیریت شهری

شهردار منطقه ۲۲ از اضافه شدن ۲ کیلومتر معبر جدید تا پایان سال در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ علی نوذرپور در این باره گفت: از سال ۹۶ تا نیمه نخست سال جدید ،۱۲ کیلومتر معبر ساخته شده است که تا پایان سال ۲ کیلومتر دیگر به این معابر اضافه خواهد شد. پراکندگی ساخت این معبرها بیشتر مربوط به نواحی ۲ و ۳ و به دلیل در حال توسعه بودن آن نواحی است.
او در ادامه افزود: از سال ۹۶ تا کنون ۳۵ کیلومتر تراش و روکش معابر داخلی انجام و حدود ۶۰ کیلومتر معابر بزرگراهی بهسازی شده است و تا پایان سال بهسازی ۱۵ کیلومتر در دست اجرا خواهد بود.
او با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهرک الهیه ساخت و ساز و بهینه سازی معابر این شهرک است افزود: تمامی جداول و انهار معابر اصلی و فرعی این شهرک تا سال ۹۷ ساخته و ریزسازی و روکش خیابان های اصلی شامل دو معبر، تا سال ۹۸ انجام شده است و تا بیست روز آینده یک معبر دیگر ساخته و در صورت برنده شدن مناقصه، ۵ معبر جدید (الوند یک، الوند دو، البرز، سهند و سبلان) نیز تا پایان سال به این شهرک اضافه خواهد شد.
نوذرپورخاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های معاونت فنی و عمران منطقه ۲۲، تکمیل معبر شهید وفایی، تکمیل زیرگذر انتهای معبر خادمین و تقاطع بزرگراه حکیم، تکمیل رینگ جنوبی مروارید شهر، تراش و روکش آسفالت ضلع غربی و شرقی استادیوم آزادی، بهسازی رینگ پیرامونی دهکده المپیک و روکش آسفالت معابر شهرک عقاب است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
کد خبر: 2878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =