۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 2891

۷۵۰ خبرنگار دیگر در انتظار پیامک هستند

ارسال پیامک تایید مدارک طرح ترافیک به ۱۳۰۰ خبرنگار

خبرنگاران حساب کاربری «تهران من» را ۱۴۰ هزار تومان شارژ کنند
ارسال پیامک تایید مدارک طرح ترافیک به ۱۳۰۰ خبرنگار

شهر: تاکنون پیامک تأیید مدارک طرح ترافیک ۱۳۹۹ برای یکهزار و ۳۰۰ خبرنگار ارسال شده است. همچنین امسال حدود دو هزار و ۵۰ نفر از خبرنگاران طرح ترافیک دریافت می‌کنند.

عمار سعیدیان‌فر، مدیر ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی پایتخت در گفتگو با شهر، درباره وضعیت تأیید یا عدم تأیید مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک ۱۳۹۹ یا کارت بلیت یک‌ساله، توضیح داد: تاکنون برای هزار و ۳۰۰ نفر پیامک طرح ترافیک ارسال شده است تا بدهی عوارض طرح ترافیک و سالیانه خود را پرداخت کنند.

او در ادامه افزود: خبرنگارانی که مدارک‌شان در سایت «تهران من» تأیید شده و معرفی نامه نیز داشته‌اند، پیامک طرح ترافیک ۱۳۹۹ را دریافت کرده‌اند.

به گفته سعیدیان‌فر؛ خبرنگارانی که پیامک تأیید مدارک طرح ترافیک را دریافت کرده‌اند باید حساب کاربری خود را به مبلغ ۱۴۰ هزار تومان شارژ کنند.

او با تأکید بر اینکه همچنان ارسال پیامک‌ به خبرنگاران ادامه دارد، اعلام کرد: حدود دو هزار و ۵۰ نفر از خبرنگاران طرح ترافیک ۱۳۹۹ و حدود دو هزار و ۶۰۰ نفر نیز کارت بلیت یک‌ساله دریافت خواهند کرد.

مدیر ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی پایتخت در پایان بیان کرد: تعداد سهمیه امسال نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده بلکه تعداد ثبت‌نام خبرنگاران کاهش یافته است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 2891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =