شهرداری تهران عضو رسمی آیزوکارپ شد

شهر: معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران از عضویت این مجموعه در انجمن بین‌المللی آیزوکارپ خبر داد که در نتیجه پیگیری‌ها و رایزنی‌ها این معاونت انجام شد.

به گزارش شهر، زهیر صباغ‌پور معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: انجمن بین‌المللی طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای (آیزوکارپ) که پیش از این نیز از طریق معاونت امور بین‌الملل شهرداری طرف تعامل با نظام مدیریت شهری پایتخت بوده و تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری با تهران نیز داشته است، عضویت رسمی شهرداری تهران را پذیرفت.
او افزود: عضویت تهران در این انجمن در جلسه‌ای که پیش از این با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، مارتین دابلینگ رئیس و فرانک دی‌هانت دبیرکل آیزوکارپ برگزار شد، مورد بررسی دو طرف قرار گرفته بود.
معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران همچنین در توضیح ماهیت و حوزه فعالیت آیزوکارپ گفت: انجمن بین‌المللی طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای یا آیزوکارپ یک سازمان بین‌المللی با سابقه بیش از نیم قرن است که از شروع کار خود در سال ۱۹۶۵ تا به حال توانسته با همکاری اعضای خود، از بیش از ۸۵ کشور جهان، به‌صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی و برنامه‌ریزی شهری و جمع‌آوری و انتشار اطلاعات و انجام پژوهش‌های مرتبط با این زمینه، فعالیت داشته باشد.
صباغ‌پور خاطرنشان کرد: عضویت رسمی در آیزوکارپ گام مهمی در جهت، تبادل دانش در سطح بین‌المللی، برقراری ارتباطات جهانی و توسعه دیپلماسی شهری تهران خواهد بود.

۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 2893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =