نوبت دهی تاکسی های فرودگاه امام اینترنتی می‌شود

سرپرست دفتر برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جمع آوری کانکس های دفاتر شرکت های تاکسیرانی واقع در محوطه مقابل ترمینال مسافری شماره یک این شهر فرودگاهی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمد هادی جاوید با اشاره به سیاستهای شهر فرودگاهی و ابلاغ مدیرعامل در راستای رفع آلودگی‌های بصری و بهبود وضعیت سیما و منظر شهری اعلام کرد: پیشگیری و ممانعت از مسافرگیری رقابتی بین شرکت‌های تاکسیرانی فعال در شهر فرودگاهی گاهی موجب نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای مسافران می‌شود.

جاوید با تاکید بر اهمیت رفاه و آسایش مراجعین به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: پیرو توافق‌های قبلی و جلسات برگزار شده با مدیران محترم شرکت‌های تاکسیرانی، طی روزهای پایانی تیرماه نسبت به جمع آوری کانکس‌های دفاتر شرکت‌های تاکسیرانی واقع در محوطه مقابل ترمینال ورودی اقدام شد.

به گفته او تعداد شش شرکت تاکسیرانی وظیفه حمل و نقل مسافر را از مبدأ فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با ١٤٥٧ دستگاه تاکسی به سایر نقاط کشور به عهده دارند که از این تعداد سه شرکت کانکس‌هایی به مساحت تقریبی حدود ٥٠ متر مربع را در محوطه مقابل ترمینال دایر کرده بودند؛ برخورد و رفتار نامناسب برخی رانندگان در جذب مسافر موجب نارضایتی مراجعان و مسافران شده بود.

سرپرست دفتر برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پایان گفت: بنا بر برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور عدم ازدحام تاکسی در محوطه ترمینال و همچنین محل دپوی تاکسیرانی و صرفه جویی در وقت و زمان رانندگان تاکسی و حفظ کرامت مسافران به زودی نسبت به راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی توسط شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اقدام خواهد شد.

۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 2915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =