روش های غیرحضوری پاسخ گویی به شهروندان در شرایط شیوع کرونا

در راستای رفع نگرانی از بازگشت و شیوع مجدد بیماری کرونا ،با هدف کاهش ترددهای غیر ضروری، تلاش کرده ایم حضور مراجعین را در حوزه شهرسازی و معماری منطقه کم کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی صفدری معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: در راستای رفع نگرانی و دغدغه های بازگشت و شیوع مجدد بیماری کرونا در جامعه و ادارات و با هدف کاهش تردد های غیر ضروری و حجم مراجعات حضوری به حوزه های شهرسازی و معماری،  تلاش کرده ایم با ایجاد تنوع دسترسی از راه دور،  حضور مراجعین را در حوزه شهرسازی و معماری منطقه کم کنیم.

صفدری به تشریح روش های پاسخ گویی طرح فاصله گذاری اجتماعی پرداخت و افزود: در این راستا نماینده  مطلع و تام الاختیار معاونت شهرسازی منطقه در دفاتر خدمات الکترونیک شهر به صورت ثابت(روزانه)  مستقر شده است تا در ساعات اداری پاسخ گوی شهروندان باشد تا به کاهش لزوم مراجعه حضوری متقاضیان به حوزه شهرسازی و افزایش کیفیت خدمات کمک شود.

او با اشاره به اینکه شهروندان همچنین می توانند در صورت حضور در شهرداری منطقه ۱۵ به «باجه پاسخ گویی»  مستقر درحوزه شهرسازی منطقه مراجعه کنند،  افزود: کارشناسانی نیز از تمام حوزه های تخصصی نظیر طرح تفصیلی،  بر وکف، صدور پروانه، نظارت فنی،   اجرای احکام و روسای ادارت شهرسازی و کنترل ساخت وساز نواحی در این اتاق مستقر شده اند تا پاسخ گوی شهروندان باشند.

معاون شهرسازی و معماری منطقه ادامه داد: به منظور تکریم بیشتر ارباب رجوع و شهروندان تمامی کمیته، کمیسیون و جلسات تخصصی حوزه شهرسازی و معماری حتی المقدور به صورت غیر حضوری یا بعد از ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می شود.

۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 2935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =