برخورد با عوامل جمع آوری غیر مجاز پسماند شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ از برخورد قاطع با عواملی که به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی اقدام به جمع آوری، تفکیک و بازیافت پسماندهای شهری می‌کنند، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر، گفت: با دستور قضایی اخذ شده از مراجع قضایی، از ادامه فعالیت اینگونه افراد سودجو جلوگیری بعمل آمده است.

ندرلو با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: فرهنگ تفکیک از مبدأ بیش از چندسال است که جای خود را میان شهروندان گشوده است، اما باز شاهد این مهم هستیم که برخی از شهروندان پسماندهای خود را به صورت مخلوط و بدون تفکیک در یک کیسه می گذراند و همین امر سبب شده تا فضا برای جولان عده ای افراد سودجو و جداسازی غیر بهداشتی و خارج از ضابطه پسماند های خشک از میان زباله های شهروندان و مخازن پسماند سطح منطقه فراهم شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ادامه داد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، اداره پسماند منطقه در نظر دارد در راستای اجرای طرح‌ کاپ و افزایش سطح کیفیت محیط زیست شهری نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان قلب تهران در خصوص فواید تفکیک و جداسازی پسماندها اقدام نماید.

۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 2943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =