اصلاح هندسی بزرگراه بعثت در منطقه ۱۶

با هدف کاهش بار ترافیکی و تردد روان وسایل نقلیه و نیز بالا بردن سطح ایمنی بزرگراه، عملیات اصلاح هندسی در بزرگراه بعثت محدوده مقابل پایانه جنوب اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح با پیشنهاد معاونت ترافیک منطقه و مطالعات مشاور ترافیکی سازمان ترافیک و اخذ مصوبه از کمیته فنی طرح‌های هندسی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران  در طول ۳۰۰متر با عرض متغیرحدود ۳متر جهت تسهیل حرکت در مسیر شرق به غرب و اصلاح هم محور نبودن این رویکرد بزرگراه با پل سواره رو در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه در حال حاضر پروژه مذکور با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی در حال اجراست افزود: با اجرای این طرح، ظرفیت ترافیکی این بخش از بزرگراه افزایش یافته و شاهد کاهش ترافیک و تردد روان خودروها و بالا رفتن سطح ایمنی بزرگراه خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۶، با توجه به ضرورت ایجاد زیر ساخت‌های ترافیک شهری و به منظور جلوگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار احتمالی و ایجاد تسهیلات جهت تردد ایمن و ضمن نیاز سنجی صورت گرفته و اهمیت جلب رضایت شهروندان این اقدامات انجام می شود.

۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 2952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =