اجرای پویش «نذر قربانی» در  منطقه ۱۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای پویش «نذر قربانی» همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان به منظور یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حجت الاسلام رسولی ضمن تبریک فرارسیدن این عید فرخنده به شهروندان گفت: عید قربان عید سرسپردگی و بندگی انسان و  نزدیک شدن دلها به قرب الهی و رهایی از تعلقات مادی و دنیوی است.

او با اشاره به اینکه جشن و مناسبت های ملی و مذهبی به لحاظ بحران کرونا و قطع زنجیره این بیماری متفاوت با سالها گذشته برپا می شود، افزود: به همین منظور پویش «نذر قربانی» با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برخی مشاغل و آسیب اقتصادی تعدادی از خانواده ها، با هدف کاستن از بخشی از رنج این عزیزان به همت بسیج منطقه اجرا می شود.

رسولی گفت: مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت می توانند  مبالغ خود را جهت تهیه قربانی به شماره کارت  ۵۰۲۲۲۹۱۰۸۱۱۸۲۷۳۳ به نام گروه جهادی واریز کنند که آنها با هماهنگی سازمان گوشت کشور و رعایت پرتکل های بهداشتی ذبح را انجام دهند و بین نیازمندان توزیع کنند.

براساس این گزارش با هدف فضاسازی سیمای بصری شهر و آذین بندی معابر۲۰ بنر پرتابلی، ۱۳ هزار متر طول ریسه پرچمی و نوری و ۳۷۵ پرچم ایران و الوان ویژه این ایام در معابر اصلی و ساختمان های ستادی نصب شده است.

۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 2977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =