آغاز عملیات اجرائی احداث بوستان تخصصی دوچرخه در جنوبغرب پایتخت

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت : بوستان تخصصی دوچرخه در راستای ترغیب بیشتر شهروندان به استفاده از این نوع وسائط نقلیه فاقد آلودگی و ترویج فرهنگ کمپین سه شنبه های بدون خودرو احداث می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض در حاشیه بازدید پیمان عباسی مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمانها و مناطق معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرحها و پروژه های در دست احداث منطقه ضمن بیان مطلب فوق افزود : عملیات اجرائی این بوستان بعنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان آغاز و پیش بینی می شود این خدمت ارزشمند مدیریت شهری بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

او اضافه کرد : در این بوستان شهری علاوه بر پیش بینی تمامی المانها، وسائل بازی، ورزش صبحگاهی، امکانات رفاهی و خدماتی، مسیر ۲۸۰۰ متری دوچرخه نیز احداث تا علاقمندان به ورزش مفرح دوچرخه سواری بتوانند با ایمنی کامل بتوانند نیازهای خویش را برطرف نمایند.

به گفته این مقام مسئول، ترویج هرچه بیشتر کمپین سه شنبه های بدون خودرو نیز یکی دیگر از رویکردهای مهم مدیریت شهری منطقه برای احداث این تفرجگاه عمومی به شمار می رود.

فیاض همچنین به اجرای طرحهای مشابه دیگر مدیریت شهری در خیابان شهدای دانش آموز محیط پیرامونی بوستان قائم و بلوار شهید مهتدی نیز اشاره و افزود : در محیط پیرامونی بوستان قائم ۱۶۰۰ متر طول مسیر دوچرخه و پیاده راه و در بلوار شهید مهتدی نیز در تقاطع بلوار شهید هاشمی و محلات خلیج فارس نیز دو مسیر ۵۴۶۰ متری و ۳۲۰۰ متری تعبیه شده که با تکمیل آنها فضای مناسبی در اختیار شهروندان بویژه مروجان فرهنگ استفاده از وسائط نقلیه فاقد آلایندگی قرار خواهد گرفت.

برپایه این گزارش، بررسی وضعیت بلوار ۴۵ متری بهار، بوستان مادر و زیر گذر جانبازان به موازات مسیر احداث بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی از دیگر بخشهای بازدید مشترک شهردار منطقه و مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمانها و مناطق معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بود.

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 3043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =