استقبال مشاهیر از پویش «ماسک محافظ دوستداشتنی من»

پویش مردمی «ماسک محافظ دوستداشتنی من» توسط روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ و برای روزهای کرونایی طراحی شده تا همه شهروندان را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن ترغیب کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، این پویش همزمان با گسترش موج دوم کرونا در کشور آغاز شده و می کوشد با دعوت از اقشار مختلف مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن از بروز فاجعه و ابتلای میزان زیادی از شهروندان جلوگیری کند.

در موج نخست کرونا منطقه۱۷ تهران علی رغم آنکه مطابق با پیش بینی ها و بر اساس تراکم جمعیت ساکن در منطقه از استعداد زیادی برای میزان زیاد ابتلای شهروندان داشت اما به دلیل فرهنگسازی صورت گرفته و ضدعفونی اصولی و گندزدایی از تمامی نقاط خصوصاً در بافت فرسوده و نفوذناپذیر ،شاهد کمترین میزان ابتلا و مرگ و میر بود که در همین خصوص مورد تقدیر دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد استانی مقابله با کرونا نیز قرار گرفت.

در موج دوم نیز علاوه بر همه اقدامات قبلی، کمپین «ماسک محافظ دوستداشتنی من» از سوی روابط عمومی منطقه ۱۷ راه اندازی شد تا اقشار مختلف از مشاهیر، متنفذین، معتمدین ،هنرمندان و مسئولین محلی از مردم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن دعوت کنند.

محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷، جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال، علی جوادی سردبیر روزنامه خبرورزشی و مجری تلویزیونی، بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون، فرخ حسابی روزنامه نگار و مجری تلویزیونی، آرش ظلی پور مجری تلویزیون، شیما درخشش گوینده رادیویی، ونوس کانلی بازیگر سینما و تلویزیون، مهدی توتونچی مجری تلویزیونی به همراه دیگر هنرمندان مردم این خطه از پایتخت را به زدن ماسک دعوت کردند.

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 3046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =