احداث مرکز کارآفرینی و اجرای ۱۰ پروژه خرد محله ای دیگر در این منطقه

۱۱ پروژه خرد در فاز نخست پروژه های کوچک مقیاس محله ای در منطقه ۱۹ برای اجرا در سال جاری تصویب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه با اشاره به احصاء و تصویب این پروژه ها در محلاتی که دارای دفتر توسعه محله ای هستند گفت: در همین راستا نیز ۱۱ پروژه خرد محله ای توسط این دفاتر در اسناد توسعه محله ای به عنوان پروژه های ضروری و لازم الاجرا برای محلات ناحیه ۳ این منطقه شناسایی و تصویب شد.

او افزود: محلات نعمت آباد، دولتخواه شمالی و جنوبی، اسماعیل آباد و شهید کاظمی از جمله محلات ناحیه ۳ این منطقه هستند که پروژه های آنها توسط دفاتر توسعه محله ای مستقر در آن ها احصاء و پس از اعلام به سازمان نوسازی، تصویب و به منطقه ابلاغ شده است.

 پروین با بیان اینکه نخستین جلسه به منظور بررسی اجرای این پروژه ها با حضور معاونان اجرایی برگزار شده است افزود: اعتبار لازم برای اجرای پروژه های خرد محله ای تصویب و توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به منطقه اعلام شد.  

معاون شهردار منطقه ادامه داد: از جمله پروژه های محله ای قابل اجرا در ناحیه ۳ این منطقه احداث مرکز کارآفرینی بوده که با توجه به توانمندسازی و ایجاد زمینه های اشتغال زایی در این ناحیه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گفته پروین بهسازی خیابان طالقانی حدفاصل کوچه شانزدهم تا میدان ثارالله و خیابان خلازیل شمالی، اجرای مبلمان شهری مقابل دو مدرسه زندی نیا و کیهانی، نقاشی دیواره های پارک شهدا و بازپیرایی بوستان های باران و مرجان از جمله این پروژه ها هستند.

او در پایان افزود: با اجرای پروژه های خرد محله ای و پاسخگویی به بخشی از نیازهای شهروندان  گام های بیشتری برای توسعه و آبادانی منطقه برداشته شود.

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 3054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =