لغو طرح ترافیک در تهران اجرا شد

پس از کش و قوس های بسیار لغو طرح ترافیک در تهران، اجرا شد.

به گزارش شهر، موضوعی که با وجود درخواست‌های مکرر ستاد مقابله با کرونای تهران طی دو هفته گذشته، در نهایت در جلسه روز پنج‌شنبه روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، از سوی ستاد استانی مقابله با کرونای تهران مطرح و به تصویب رسید.

تهران براساس آمارها هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و همین امر باعث شد تا محدودیت های شهری افزایش یابند.

در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهاد ستاد استانی مقابله با کرونای تهران از سوی کمیته اجتماعی-امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رئیس جمهور مطرح و مقرر شد اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته تعلیق شود.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران طی چند روز اخیر در پاسخ به سوال رسانه ها درباره موضع شورای شهر برای لغو طرح ترافیک، تاکید می کرد که شورا مقاومتی برای لغو طرح ترافیک در پایتخت ندارد.

براساس صحبت های سردار محمدحسین حمیدی، درباره لغو اجرای طرح ترافیک در تهران برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا از صبح امروز شنبه در پایتخت متوقف شده و این تصمیم تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. بر این اساس تا آخر هفته تمامی خودروها بدون محدودیت و در هر ساعت از شبانه روز می توانند وارد محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا شوند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ  با توجه به اینکه این موضوع سبب تغییر در ساعات پیک ترافیک و حجم ترددها خواهد شد، اظهار کرد که در این راستا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در معابر و بزرگراه ها در آمادگی کامل خواهد بود تا نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز او همچنین از رانندگان نیز خواست که زمان رفت و برگشت خود را طوری مدیریت و تنظیم کنند که در ساعات اوج و پیک ترافیک نباشد.

با وجود این محدودیت ها و آمار بالای مرگ و میر بر اثر کرونا،  پیش‌بینی شده است که وضعیت در دو هفته آتی رو به بهبود خواهد رفت

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 3068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =