گره ترافیکی حد فاصل خیابانهای سپیده تا شهید احمد حسینی گشوده می شود

شهردار منطقه ۱۸ تهران از آزاد سازی یکپارچه املاک معارض واقع در ضلع جنوبی خیابان شهیدان بهرامی بطول ۱۷۰ متر و با هدف کاهش بار ترافیک و بروز سوانح رانندگی در حد فاصل خیابانهای سپیده تا شهید احمد حسینی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۸ ، سید محمد فیاض ، شهردار منطقه با بیان این نکته که این محور از دیر باز پذیرای حجم قابل توجهی از ترددهای وسائط نقلیه عبوری بوده و تبدیل آن به گذر ۳۵ متری به جهت روان سازی و بهبود در این امر بعنوان یکی از اولویتهای مدیریت شهری است، گفت: با اجرای عملیات آزاد سازی تعدادی از املاک معارض در این محور، تا حدود زیادی از بار ترافیکی موجود کاسته و حرکت خودروهای عبوری بهتر انجام شود.

او همچنین ادامه داد : پس از آزادسازی این املاک معارض واقع در محور شهیدان بهرامی، بهسازی مسیر حد فاصل خیابان سپیده تا احمد حسینی بعنوان یک گلوگاه مهم در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول، تملک و آزاد سازی املاک معارض این محور و تبدیل آن به گذر ۳۵ متری از اولویتهای مدیریت شهری منطقه به شمار رفته و امید که با همراهی مالکین پس از رفع کامل معارضین و اجرای عملیات پیاده روسازی و بهسازی مسیر، بتوان ضمن فراهم آوردن سیمای و منظر شهری مناسب برای شهروندان، به روان سازی حرکت خودروهای عبوری و کاهش بار ترافیک نیز کمک کنیم.

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 3087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =