اجرای ۱۷ کیلومتر عملیات پیاده رو سازی در منطقه ۱۹

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۹ از اجرای فاز نخست عملیات پیاده روسازی و احداث مسیر ویژه دوچرخه در نواحی یک تا سه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمدمهدی گندمی مساحت تقریبی کل این عملیات را بیش از ۱۷ کیلومتر در ۱۵ معبر منطقه اعلام کرد و گفت: فاز نخست این فعالیت در قالب احداث نزدیک به ۴ کیلومتر پیاده رو ومسیر دوچرخه در خیابان میثاق جنوبی، شهرک شریعتی و محله دولتخواه انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان تابستان سال جاری کل عملیات به اتمام برسد.

او با اشاره به اتمام این طرح تا پایان تابستان سال جاری افزود: در همین راستا ضمن اجرای فعالیت ترمیم محل کاتر در مسیر امن دوچرخه از ابتدای خیابان میثاق شمالی تا میدان بهشت، روکش آسفالت این میدان نیز به اتمام رسید.

همچنین عملیات لکه گیری آسفالت در خیابان بهمنیار، ترمیم آسفالت خیابان های آموزگار، میثاق، میعاد جنوبی، شهرک احمدیه، ابتدای خیابان نور و محله دولتخواه (کوچه جلیلی) با صرف نزدیک به ۷۵تن آسفالت در مساحت تقریبی ۳۵۰ مترمربع انجام شده است.

گندمی در تشریح سایر فعالیت های نگهداشت شهر به صداگیری و ترمیم شکستگی دریچه های ناحیه یک اشاره کرد و افزود: درهمین راستا شکستگی و نشست ایجاد شده در خیابان میثاق جنوبی جنب درمانگاه ناحیه یک رفع شد.

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 3088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =