ساختمان های  شمال شرق تهران با همکاری شهروندان آذین بندی می شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برپایی مراسم شاد و متنوع دهه ولایت خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت و فرار رسیدن عید سعید غدیر برنامه های دهه ولایت در سطح محلات برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  تهران ، "محمد خادمی" ضمن تبریک فرا رسیدن این اعیاد ، افزود : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط خاص در جامعه برنامه های گرامیداشت عید غدیر به دو طریق اجرایی و مجازی  با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و بدون هرگونه تجمع شهروندان در محلات برگزار می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ گفت:  در بخش اجرایی، حرکت خودرو شادی در سطح محلات با اجرای سرود ، تواشیح ، مولودی خوانی و پخش موسیقی و نیز تجلیل از سادات همراه خواهد بود.
 او اضافه کرد: در بخش مجازی نیز خطبه خوانی غدیر ، مسابقه خوشنویسی کلک علوی و مسابقه عکاسی با تلفن همراه با همکاری نواحی ۹ گانه و سرای محلات در حال اجرا است.
خادمی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مجازی "من هم غدیری هستم" گفت :آذین بندی نمای بیرونی ساختمانها  توسط شهروندان ، نصب یک پوستر زیبا داخل آسانسور مجتمع های مسکونی و یا چراغانی داخل منازل شهروندان از دیگر اقداماتی است که باهدف تشویق و قدردانی شهروندان در هفته ولایت اجرا می شود.

    

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 3093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =