ساخت پیست اتومبیلرانی در قلعه مرغی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری بر روی باند فرودگاه قلعه مرغی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "امیر محسنی"، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری  با بیان اینکه سالانه حدود سه میلیون نفر از شهروندان با سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط هستند، گفت: در طول یک سال یک میلیون و ۲۵۰ هزار نوجوان و جوان تهرانی در ۸۰ رشته ورزشی ارائه شده توسط شهرداری تهران مسابقه برگزار می کنند.
او با بیان اینکه این سازمان متولی ورزش همگانی و شهروندی است، یادآور شد: ما آماده استعدادیابی برای ۵۱ فدراسیون ورزشی هستیم اما مهم شناسایی استعدادها و بهره مندی از آنها توسط فدراسیون ها در سطح جهانی است.
محسنی با اشاره به لزوم یادگیری مهارت رانندگی عنوان کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بسیار بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده ها افزایش یابد.
او با اشاره به اتمام طراحی چهار دهکده ورزش در پایتخت افزود: سایت سرخه حصار و۵۰ هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه ۴۰ بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل رانی در آنجا برگزار می شد، برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با ابراز امیدواری از تبدیل این تفاهم نامه به چندین قرارداد گفت : بدین صورت پایه ورزش شهروندی منقطع نشده و این طرح در سال های آینده ادامه دار خواهد شد.

۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 3112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =