بازدید مدیران شهرداری تهران از پروژه گسترش فضای سبز در محور خیابان های دماوند و انقلاب

مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به همراه شهردار و جمعی از مدیران منطقه ۷ از پروژه گسترش فضای سبز در محور خیابان های دماوند و انقلاب بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این بازدید سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ گفت: به منظور توسعه و گسترش فضای سبز شهری و حسب دستور شهردار تهران، این منطقه عملیات احداث باغچه و کاشت درخت را در دستور کار  خود قرار داد، از همین رو با توجه به اینکه حدفاصل خیابان سبلان تا دروازه دولت در محدوده این منطقه قرار دارد ایجاد باغچه به طول هزار و ۱۰۰ مترمربع ایجاد و تعداد ۳۰۰ اصله درخت و درختچه به صورت روت بال در طول این مسیر کاشته خواهد شد.

او با اشاره به اینکه عملیات گسترش فضای سبز محور خیابان های دماوند و انقلاب در منطقه ۷ تا پایان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید،افزود: در اجرای این طرح پس از بررسی، جانمایی و کارشناسی دقیق باغچه ها در شمال و جنوب خیابان های دماوند و انقلاب حدفاصل خیابان سبلان تا دروازه دولت و همچنین تعیین انواع درخت و درختچه با هماهنگی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، عملیات حفاری و احداث باغچه از سوی  ۵ اکیپ مستقل این منطقه آغاز شد.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه به منظور کاهش هزینه های اجرایی، این عملیات بدون همکاری پیمانکار و با کمک عوامل اجرایی ۱۳۷ اجرا شد، گفت: عملیات آبرسانی باغچه ها و فضای سبز جدید الحداث نیز در دستور کار قرار گرفت.

 در ادامه ایجاد فضای سبز حاشیه ای در عرصه های که معارض نداشته باشد و باغچه هایی با گیاهان پوششی در طول مسیر در حال احداث است.

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 3123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =