برگزاری کارگاه آموزش مجازی "روانشناسی درترافیک" در منطقه۲

معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای فرهنگسازی ر رفتارهای صحیح ترافیکی ، کارگاه آموزش مجازی "روانشناسی درترافیک" ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس منطقه ۲ تهران را برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، امیرحسین حیدر نیا، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه مدارس در فرهنگ سازی ترافیکی  نقش مهمی  دارند گفت:  با توجه به تاثیرگذاری آموزش در کودکان در نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیکی، شهرداری منطقه ۲ تلاش دارد تا با مشارکت آموزش و پرورش برنامه های آموزشی با محوریت فرهنگ ترافیک  برگزار کند.
او افزود:  مدارس به عنوان مهمترین و تنها نهاد مسئول تربیت عمومی می توانند  از طریق کارکردهای آموزشی رسمی و غیررسمی به فرهنگ سازی در زمینه ترافیک پرداخته و فاصله بین شایستگی های موجود با شایستگی های مطلوب را بدین شکل به کودکان آموزش دهد.
حیدرنیا  افزود: برهمین اساس در گام نخست کارگاه آموزش مجازی و آنلاین فرهنگ ترافیک با موضوع "روانشناسی ترافیک" ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس منطقه ۲ پیش بینی شده و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان  نیز دردستور کار برنامه های آموزشی قراردارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  در ادامه  از برگزاری مسابقه «مهر ترافیک» ویژه دانش‌آموزان تهرانی خبرداد و گفت:  این مسابقه با هدف  نهادینه سازی فرهنگ ترافیک و رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
 به گفته حیدر نیا ،رفتارهای ایمن عابرپیاده در پیشگیری از تصادفات، حریم‌های امن شهر من، فاصله اجتماعی در حمل‌ونقل عمومی و ایمنی در دوچرخه‌سواری  از جمله محورهای این مسابقه است.
او در ادامه افزود:مسابقه در دو بخش  فیلم کوتاه و پادکست ۵۰ ثانیه برگزار می شودوعلاقه‌مندان تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند آثارشان را به شماره ۰۹۰۵۷۵۶۲۹۳۳در فضای مجازی با استفاده از برنامه تلگرام ارسال کنند

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 3129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =