توزیع مخازن پسماند خشک در سازمان ها و مجتمع های مسکونی در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران از توزیع مخازن پسماند خشک در ادارات، سازمان ها و مجتمع های مسکونی خبر داد و گفت: آموزش تفیک زباله ها از مبدا و آموزش شهروندان از مهمترین اقدامات منطقه در ادارات، سازمان ها و مجتمع های مسکونی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی به ویژه کارکنان سازمان ها و ادارات و نیز ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا  از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۱۰ مخزن زباله  و کارتن پلاست مخازن  ۱۲۰ لیتری، ۲۴۰ لیتری، ۱۱۰۰ لیتری و تعدادی کیسه های زیست تجزیه پذیر در مجتمع های مسکونی،  ساختمان های تجاری و سازمانها توزیع شد.
معاون خدمات شهری با بیان اینکه این طرح ابتدا از ساختمان های شهرداری  آغاز شد، گفت: توزیع حدود ۱۳۲۰ مخزن کارتن پلاست  به ادارات سطح منطقه و توزیع حدود ۱۵۶۰ مخزن در ادارات و  ساختمان های وابسته به شهرداری ازجمله سرای محلات از اقدامات چند ماه گذشته به شمار می رود.
فرخی با اشاره به نقش بالای آموزش شهروندی در کاهش زبالههای تولیدی است، افزود: آموزش اصناف، شهروندان و دانش آموزان از جمله اقداماتی است که با هدف کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار قرار دارد.
معاون خدمات شهری در پایان گفت: متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا امروزه آموزش چهره به چهره به افراد میسر نبوده و مدیریت شهری با استفاده از آموزش های مجازی و توزیع بروشور و نصب بنرهای آموزشی این دغدغه را سامان بخشیده است.
 

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 3132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =