طرح معبر پاک در شمال تهران اجرایی شد

طرح معبر پاک در شمال تهران با هدف حفظ محیط زیست و زیباسازی شهری، با مشارکت شهروندان و تبدیل مخازن پلاستیکی به فلزی اجرایی شد.

به گزارش شهر به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با حضور در طرح معبر پاک که به همت شهرداری ناحیه پنج منطقه یک در خیابان های شهید قاسمی و گلستان جنوبی در محله کاشانک  اجرا شد ضمن رونمایی از این طرح گفت: برای داشتن محله و منطقه ای پاک باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم و این طرح را از کوی صاحبقرانیه به سایر محلات تسری دهیم و حمایت مردم را در مشارکت طرح های شهری بدست آوریم.
او با اشاره به اجرای گام اول این طرح ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت فعالانه و خوب شهروندان کوی صاحبقرانیه برای تامین مخازن فلزی، گفت: در گام نخست کلیه مخازن پلاستیکی به فلزی تبدیل و برای اولین بار در شمال تهران زیر مخزنی بتنی اجرا شد .
مجید صالحی سرپرست شهرداری ناحیه ۵ نیز با اشاره به اینکه در طرح معبر پاک، بیش از یک هزار واحد ساختمانی این محدوده مشارکت خواهند کرد گفت: در طرح معبر پاک بزودی مخازن سه گانه بازیافت (کاپ) در کنار مخازن پسماند تر قرار خواهد گرفت و در گام بعدی مخازن سه گانه طرح کاپ به داخل منازل شهروندان قرار می گیرد و خودروهای ملودی بازیافت نسبت به جمع آوری زباله های خشک اقدام می کنند.

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 3133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =