فعالیت های ورزشی باشگاه مجازی منطقه ۱۱

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از شروع فعالیت های ورزشی و سلامت محور در باشگاه های مجازی به صورت آنلاین و ارائه کلیپ های آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، محمد جواد رشیدی در این‌بارهگفت: با توجه به شیوع گسترده و فراگیر ویروس کرونا در سطح جامعه ولزوم رعایت فاصله اجتماعی و  عدم حضور شهروندان در اجتماعات، در راستای حفظ سلامت وشادابی شهروندان، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ اقدام به راه اندازی باشگاه مجازی با حضور مربیان برجسته کرده است.

رشیدی در ادامه مشارکت همگانی شهروندان در پویش ماندن در خانه، افزایش شور ونشاط در شرایط کنونی، ارتقای سطح سلامت جسمی وروانی شهروندان و ... را از مهم ترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: این برنامه با حضور مسئولین سازمان ورزش روز سه شنبه ۱۴ مردادماه  ساعت ۹ و سی دقیقه در قالب رشته های ورزشی تکواندو، ژیمناستیک، بهکاپ، والیبال، طناب زنی، دارت، کاراته، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج و بسکتبال آغاز می شود.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ علاقمندان برای استفاده از این دوره های آموزشی که به صورت رایگان ارائه خواهد شد؛ می توانند به نشانی @varzash-shahrdari۱۱ در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنند.

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 3135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =