مدیران محلات کنشگران اجتماعی هستند

نشست هم اندیشی معاون‌امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵، با مدیران محلات ۲۹ گانه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵، هدف از این نشست را ارائه راهکارهای مناسب برای تعامل هر چه بیشتر با مدیران محلات ۲۹ گانه ذکر کرد و گفت:  مدیران محلات کنشگران اجتماعی هستند که باید با درک صحیح  اقتضائات و بضاعت شهری،  فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مناسب و مطلوب در مقیاس محله و براساس نیازهای مردم را انجام دهند.
سید حسین دلبری ادامه داد: مدیران محلات، باید با گروه های  اجتماعی و فرهنگی محله،همکاری و تعامل موثر داشته باشند تا بتوانند مدیریت مطلوب و  اثر گذار در امور اجتماعی و فرهنگی، داشته باشند.
 او در بخش دیگر از سخنان خود به شیوع ویروس کرونا اشاره و بر مشارکت مردم برای مقابله و کنترل  این بیماری، تاکید کرد و افزود : ویروس کرونا اگرچه ما را  با چالش هایی  رو به رو کرد اما  به اعتقاد من، باید از چالش ها به سمت فرصت ها و ظرفیت های نوین حرکت کرد و از تهدید فرصت ساخت.
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ٥، در بخش دیگر از سخنان خود بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برای راه اندازی  مجدد، سراهای محلات اشاره و افزود: در وضعیت فعلی برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، باید با تدبیر و دقت و  احتیاط قدم برداشت و برای افزایش فعالیت سراهای محلات، اقدام های پیشگیرانه را مورد لحاظ قرار داد.
در این نشست هم اندیشی، مدیران محلات ۲۲ گانه هم، مسائل و مشکلات خود را بیان و بر تعامل و همکاری موثر با شهرداری منطقه تاکید کردند.
 

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 3152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =