12 کیلومتر رکاب زنی برای حل مشکلات منطقه

صبح امروز و همزمان با دومین سه شنبه مردادماه، شهردار منطقه١٧ به همراه مدیران شهری،بیشتر از 12 کیلومتر در سطح محدوده رکاب زده و بر تسریع در روند پروژه های در حال انجام و رفع نواقص موجود تاکید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٧، کلهری و هیات همراه که همگی دوچرخه سوار بودند ابتدا راهی خیابان رشیدی جهان شده و بر روند بهسازی محور نیلوفری و حریم فوقانی راه آهن تهران تبریز نظارت کرده و برای رفع مشکل شکستگی لوله فضای سبز دستور اقدام فوری صادر شد.

مدیران شهری با عبور از کوچه پس کوچه های ناحیه 1 راهی خیابان مهمان نوازان در ناحیه 3 شده و برجریان تخریب مدرسه ای برای نوسازی نظارت کردند. کلهری پس از بازدید از روند تخریب بر رعایت همه اصول ایمنی تاکید کرد و تسریع در روند بازسازی این واحدآموزشی را خواستار شد.

شهردار منطقه١٧ دربیش از ١٠٠دقیقه رکابزنی خود سپس به مسیر دوچرخه سواری در خیابان قزوین و باغراه سلامت رفته و در ادامه در بوستان زمزم به مقام شامخ شهدای گمنام که مقبره شان در این بوستان است ادای احترام کردند.

کلهری در ادامه رکاب زنی خود بر روند نهرسازی در خیایان برادران آقایی و پیاده راه خیابان جلیلی نظارت و بر جلب رضایت و مشارکت شهروندان در فعالیتهای عمرانی محلات تاکید کرد.

در جریان این رکاب زنی مدیران شهری منطقه 17 میزبان میرفاضل نیک زاد معاون مهندسی و برنامه ریزی سازمان مهندسی و عمرانی شهرتهران و مهدی نیک بخت رئیس آموزش و پرورش منطقه بودند.

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 3165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =