آغاز عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری در ۶ محله شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از آغاز عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری خبر داد و افزود: مرحله نخست پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری در محلات مهران، نارمک، تهرانپارس غربی، حکیمیه، جوادیه و قاسم آباد ده نارمک آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران،" مهدی پورشاسب" با اشاره به احداث مسیر دوچرخه سواری با هدف تامین ایمنی عبور دوچرخه سواران گفت: عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری به منظور تامین ایمنی تردد دوچرخه سواران و عابران پیاده در  معابر شریانی و پر تردد نواحی ۷،۶،۵،۴،۱ و ۸در محلات مهران، نارمک، تهرانپارس غربی، حکیمیه، جوادیه و قاسم آباد ده نارمک به طول تقریبی  ۵ هزار متر آغاز شد.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ با بیان اینکه در این محلات اصلی ترین معابر برای احداث این مسیر در نظر گرفته شده است افزود: احداث مسیر دوچرخه سواری در خیابان خواجه عبداله حدفاصل خیایان شریعتی تا خیابان شهید عراقی در محله مهران به طول حدود ۳۹۵ متر ، محله نارمک بزرگراه شهید سردار سلیمانی حد فاصل بزرگراه شهید باقری تا خیابان حیدرخانی به طول حدود  ۱۲۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.
پورشاسب گفت: در محله تهرانپارس غربی خیابان جشنواره  به طول حدود  ۹۵ متر  و خیابان هلیسایی در ناحیه ۶ به طول حدود  ۹۵۰متر و خیابان کوهستان به طول حدود ۲۱۴۰ متر در ناحیه ۷  و بلوار شهید عباسپور بین خیابان های احسان تا نشوه در محله حکیمیه به طول حدود  ۸۳۰ متر از دیگر محلاتی هستند که عملیات زیر ساختی مسیر دوچرخه سواری آغاز شده است.
او با بیان اینکه مجموعه مسیرهای دوچرخه سواری در منطقه ۴ حدود ۴۲ کیلومتر پیش بینی شده است گفت: با احداث این مسیر ها در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای استفاده حداکثری شهروندان از حمل و نقل پاک و تحقق شعار "تهران شهری برای همه" قدم برخواهیم داشت.

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 3168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =