نسخه جدید پرتال شهرداری منطقه یک تهران رونمایی شد

پرتال جدید شهرداری منطقه یک با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیاز و ارتقای شکلی و محتوایی، رونمایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه ای که با حضور افشاری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، پارسیان مدیر اداره روابط عمومی و عابدپور رئیس اداره فناوری اطلاعات،برگزار شد ضمن رونمایی از پرتال جدید شهرداری منطقه یک،گفت: در عصر کنونی بخش مهمی از جهان ما فضای مجازی است و پرتال ها پنجره ای رو به جهان محسوب می شوند و نقش بی بدیلی در ویترین یک سازمان دارند که می توانند پویایی سازمان را به رخ جامعه کشیده و خدمات با کیفیت و مطلوبی را به شهروندان عرضه کنند و از طرفی بازخورد جامعه هدف و مخاطبین را به سازمان منتقل کنند.
موسوی افزود: پرتال ها در نمایش صحیح عملکرد یک سازمان تاثیر غیر قابل انکاری دارند و باید با بهره مندی از خلاقیت های هنرمندانه آن را برای مخاطبین جذاب کرد.
او گفت: پرتال می تواند یک راه بی واسطه، شفاف و امنی بین ما و مخاطبین باشد بنابراین باید تلاش کنیم به درستی، دقت و سرعت لازم، مطالب مرتبط با معرفی اقدامات سازمان را در آن بگنجانیم، تغییرات را منعکس کنیم و به شایستگی تاثیراتی را که هر کدام از حوزه ها و بخش های سازمانی بر محیط شهر می گذارند، به نمایش بگذاریم.
مجید افشاری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پرتال جدید گفت: پرتال جدید شهرداری منطقه یک از نظر شکلی و محتوایی تغییراتی داشته که از جمله ی آن گنجاندن نماهای برگزیده منطقه، صفحه اختصاصی کمیته نما، معرفی گردشگری و مفاخر در شمیران، امکان جستجوی سریع و تسهیل دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیازشان و ... است.
محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز در پایان گفت: تحریریه و ساختار خبری در پرتال شهرداری به گونه ای طراحی شده است که  بارگذاری اخبار و دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیازشان با سرعت بیشتری انجام شود و بعنوان یک پرتال مرجع شهرداری منطقه یک، می تواند محل رجوع مناسبی برای اصحاب رسانه و شهروندان باشد تا به جدیدترین و صحیح ترین اطلاعات و اخبار منطقه دسترسی داشته باشند.

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 3172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =