نماد  ولایت  در منطقه ۲ نصب شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم ، میادین و معابر منطقه با نصب نمادهای نوری و پرچم های مزین به نام مولای متقیان (ع) آذین بندی و نورپردازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اکبر کریمی پور،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با  اعلام این خبرگفت: در آستانه عید ولایت به منظور ترویج فرهنگ نشاط مذهبی، طرح  نورپردازی و آذین بندی معابر و میادین منطقه  انجام شد.
کریمی پور با بیان اینکه یادآوری وقایع و ارزش های تاریخی و مذهبی با بهره مندی از آثار هنری در فضاهای شهری و در طراحی منظر شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، گفت : بدین منظور  المان  ولایت  با رویکرد یادآوری واقعه غدیر خم به عنوان یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ اسلام؛ در  بوستان ستارخان و مقابل بیمارستان حضرت رسول اکرم  (ص) نصب شد .
او  به اجرای ۷ هزار متر طول  آذین بندی  پارچه ای در معابر و میادین اشاره کرد و گفت: آذین بندی نوری به طول ۶ هزار متر در معابر و میادین اصلی منطقه از جمله اقدامات  دراین زمینه است.
معاون خدمات شهری منطقه ۲ با اشاره به اکران  یکهزار تخته پرچم سبز و مزین به نام حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: نصب بنر  با محتوای عید ولایت و امات در ۴۰ نقطه از سطح منطقه  از دیگر فعالیت های اجرایی  است

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 3216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =