خبرنگاران؛ روشنگران عرصه اجتماعی و حافظان شفافیت هستند

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

 عبدالحمید امامی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی  معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی با صدور پیامی، ضمن بزرگداشت یاد شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.
هفدهم مرداد یادآور روزی است که به نام و یاد شهید محمود صارمی، مجاهد مخلص این عرصه نامگذاری شد و به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزوده ‏است.
بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت، درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی در جامعه دانست که سلاح آنان سلامت نفس و قلمشان است که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.
امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.
روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان این حوزه در مدیریت شهری کلانشهر تهران، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم.

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 3222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =