برگزاری کارناوال شادی به مناسبت عید غدیر

شهر:به مناسبت عید غدیر، کارناوالی به وسیله یک اتوبوس دوطبقه تزیین شده همراه با شعر خوانی، پرده خوانی غدیر و گل افشانی که از نقاط مختلف مرکزی شهر تهران عبور می کند، برگزار می شود.

حبیب الله غفوری، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ در گفتگو با شهر گفت: به مناسبت عید غدیر کارناوالی به مدت دو شب با حفظ پروتکل های بهداشتی در منطقه برگزار می شود.

او در باره مسیر این کارناوال که به وسیله اتوبوس دو طبقه گردشگری انجام می‌شود، افزود: مسیر این اتوبوس پنج شنبه شب(۱۶مرداد) از پارک هنرمندان در خیابان ایرانشهر آغاز و پس از طی کردن مسیر خیابان انقلاب، میدان فردوسی، چهارراه ولیعصر (عج)،میدان ولیعصر (عج) و خیابان کریمخان در پلازای هفت تیر به پایان می رسد.

غفوری اضافه کرد: جمعه شب نیز این کارناوال از میدان انقلاب آغاز و پس از عبور از خیابان کارگر شمالی، میدان فاطمی، خیابان یوسف آباد و خیابان سید جمال الدین اسد آبادی در شهرک والفجر به پایان می رسد.

او یادآور شد: این اتوبوس دو طبقه گردشگری با گل آرایی و احادیث اهل بیت تزیین شده و در آن موسیقی شاد، مداحی، شعر خوانی با حضور بابا غدیر، پرده‌خوانی غدیر و گل افشانی برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ در پایان عنوان کرد: عصر امروز (۱۵مرداد) نیز در پنج نقطه از منطقه ۶ بازی مراسم دف نوازی با رعایت فاصله اجتماعی انجام می شود. این مراسم در میدان های ولیعصر (عج) و هفت تیر و بوستان های هنرمندان، شفق و لاله انجام می‌شود.

خبرنگار: علی سی پی

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 3224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =