۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 3244

کیهان کلهر موسیقی و تاریخ را در هم آمیخت

روح نوازی در عمارت اتحادیه تهران

بیش از ۱۹ هزار نفر کنسرت کلهر را به صورت مجازی دنبال کردند
روح نوازی در عمارت اتحادیه تهران

شهر: شب گذشته (۱۵ مرداد ماه)، کنسرت زنده کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور در محل عمارت تاریخی اتحادیه تهران اجرا شد و مخاطبان به صورت مجازی آن را دنبال ‌کردند.

به گزارش شهر، کیهان کلهر در این کنسرت قطعاتی از آلبوم «شهر خاموش» را در پیش روی بیش از ۱۹ هزار تماشاگر که به صورت مجازی در کنسرت او حضور داشتند، اجرا کرد. کنسرت «شهر خاموش» از طریق صفحه اینستاگرامی و یوتیوب کیهان کلهر قابل مشاهده بود

شهر خاموش یکی از شناخته شده‌ترین آلبوم‌های کیهان کلهر در سطح بین‌المللی است که با همکاری گروه بروکلین رایدر ضبط و منتشر شده است.

کلهر پیش از این نیز در یکم خرداد ماه، کنسرت مجازی دیگری به صورت تک نوازی سه تار برای بیش از ۲۴ هزار مخاطب در موزه آبگینه تهران اجرا کرد.

کیهان کلهر موسیقیدان ایرانی و چهره شناخته‌شده بین‌المللی است که علاوه بر ساز تخصصی خود (کمانچه)، در نواختن سه تار و تنبور و شاه کمان نیز مهارت دارد. او در سال ۲۰۱۸ جایزه فعالیت هنری بشر دوستانه در مسابقات بین المللی ویلون ایزاک اشترن شانگهای را دریافت کرد.

این خانه باغ زیبا متعلق به امین‌السلطان، صدراعظم دوره قاجار  بوده‌است، که پس از کشته شدن او، توسط «حاج رحیم اتحادیه» خریداری شد.

تصاویر کنسرت کیهان کلهر با اجرای قطعاتی از آلبوم «شهر خاموش» را از اینجا ببینید.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 3244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =