شورای هوشمند سازی در منطقه۵، به صورت نظام‌مند تشکیل شد

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه۵، گفت: با توجه به مصوبات جلسه‌های شورای هوشمندسازی، در منطقه۵، که به صورت نظام‌مند و مستمر تشکیل می‌شود به منظور دستیابی به راه‌حل‌های نوآورانه تصویب می‌شود و این مصوبات به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، فاطمه سادات حمیدیان افزود: در جلسه‌های شورای هوشمندسازی پیشنهادها و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات قراردادهای حوزه هوشمندسازی ارائه شد.

او با ارائه آموزش‌های مجازی در سرای محلات ،گفت: این آموزش‌ها به منظور کیفی کردن فعالیت‌های سرای محلات ضروری است.

 دومین جلسه شورای هوشمند سازی منطقه۵ برگزار شد. در این جلسه رئیس مرکز تهران هوشمند تجربه‌های گذشته درباره هوشمندسازی را تشریح کرد و اظهار داشت: مرکز تهران هوشمند  با هماهنگی شرکت‌های دانش بنیان درباره احصای نیاز بخش‌های مختلف شهرداری تهران و برطرف کردن آنها اقدام‌های موثری را انجام داده است.

علی یقطین افزود: در حال حاضر روند طولانی ومشکلات انعقاد قرارداد بامحوریت شورای راهبردی برطرف شده است.

یقطین افزود: اقدام منطقه۵، در زمینه راه‌اندازی شورای تخصصی هوشمندسازی و پیگیری مستمر موضوع‌های مرتبط یکی از اقدام‌های شاخص در سطح مناطق۲۲گانه است.

در دومین جلسه هوشمند سازی مقرر شد در بازه دوماهه حداقل دو قرارداد پروژه هوشمندسازی در سقف کمیسیون معاملات،   نهایی و اجرایی شود.

دومین جلسه شورای تخصصی هوشمندسازی، که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، فاطمه سادات حمیدیان، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، اعضای شورای هوشمند سازی شهرداری منطقه۵ و علی یقطین رئیس مرکز تهران هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ، حضور داشتند.

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 3246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =