کمپ ورزشی مرحوم ناصر حجازی احیا می‌شود و توسعه می‌یابد

حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۵ از کمپ ورزشی مرحوم ناصر حجازی بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران هدف از این بازدید را آشنایی با وضعیت کمپ ورزشی مرحوم ناصر حجازی و بررسی انتظارات و مطالبات باشگاه استقلال، اعلام کرد.

حجت نظری افزود: پس از گذشت چند سال،  سند کمپ مرحوم حجازی و سند ورزشگاه مرغوب کار به نام باشگاه استقلال صادر شد و این فضاها رسما به عنوان دارایی‌های باشگاه استقلال شناخته می‌شوند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: پس از اینکه تکلیف مالکیت این فضا مشخص شد، به طور طبیعی برای بهره‌برداری مناسب باید این امکان وجود داشته باشد که باشگاه بتواند با اخذ مجوزهای لازم فعالیت‌های عمرانی مد نظر خود را در فضای کمپ دنبال کند.

*ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان

حجت نظری افزود: رونق گرفتن فضایی چون کمپ مرحوم حجازی در مجموعه منطقه ٥ شهرداری تهران هم می‌تواند برای باشگاه استقلال منافعی داشته باشد و هم برای شهروندان و جوانان منطقه فضای متفاوتی را ایجاد کند.

او ادامه داد: حضور بازیکنان مطرح ملی و شناخته شده و برگزاری مسابقات در این فضا، می‌تواند انگیزه ای برای جوانان و نوجوانان ساکن در منطقه ایجاد کند، به طوری که آنها این فضا را به صورت حرفه ای رصد کنند و اگر علاقه و استعدادی داشتند به سرمایه‌های بعدی کشور ایران در فضای فوتبال تبدیل شوند.

*برنامه های پیش رو

نظری گفت: برنامه ای که قرار است از طرف باشگاه استقلال و با همکاری شهرداری برای کمپ دنبال شود این است که در بخشی از این زمین‌ها، با توجه به کاربری که وجود دارد هتل ایجاد کنیم، به نوعی که هم استراحت‌گاهی برای بازیکنان پیش از بازی‌ها و هم پذیرای میهمانان دیگر باشد و در کنار آن بتواند فضایی برای تالار افتخارات باشگاه ایجاد کند که ما بتوانیم از این طریق امکان حضور بیشتر بازیکنان باشگاه استقلال و هوادارانی که علاقمند به دیدن این فضا هستند را فراهم کنیم.

او افزود: قطعا این امکان می‌تواند هم به نفع باشگاه استقلال و هم به نفع شهروندان منطقه ٥ باشد.

نظری ابراز امیدواری کرد که تعامل بین مدیریت شهری و باشگاه استقلال جدی تر، قوی تر و با سرعت بیشتری دنبال شود.

*اظهارات شهردار منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ نیز در حاشیه این بازدید گفت: ایجاد فضاها و امکانات ورزشی برای جوانان قطعا پیامدهای مثبتی به دنبال دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا جایی که برایمان مقدور است به احیا و توسعه کمپ ورزشی مرحوم ناصر حجازی کمک کنیم.

فریدون حیدری افزود: این امر علاوه بر اینکه به افزایش سرانه فضاهای ورزشی در منطقه ۵ کمک می‌کند برای جوانان منطقه هم که به ورزش علاقه مند هستند، مفید خواهد بود.

*اتفاق‌های خوب در انتظار کمپ

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران نیز گفت: در این بازدید موانع و مشکلات موجود را با نقطه نظرات همراهان بررسی کردیم و پیشنهادهایی ارائه شد و راهکارهایی برای تجهیز و تکمیل کمپ مد نظر قرار گرفت.

احمد سعادتمند افزود: اتفاق‌های خوبی در انتظار این کمپ است. توسعه، تجهیز و مباحث اقامتی این مکان پس از صدور سند  و با همکاری شهرداری منطقه ٥و شورای اسلامی شهر تهران، برای کمپ پیش بینی شده است.

او گفت:ساخت استخر، سالن‌های بدنسازی و سایر مواردی که می‌تواند اینجا را به یک کمپ استاندارد تبدیل کند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: . با توجه به اینکه منطقه ٥، منطقه پرجمعیتی است و جوانان و نوجوانان با استعدادی دارد، تمهیداتی برای طرفداران تیم استقلال در نظر گرفته‌ایم، تلاش می‌کنیم تا امکانات این کمپ را در اختیار شهروندان منطقه قرار دهیم و استعدادهای خوب آنها را برای باشگاه جذب کنیم.

در این بازدید، نوروزی، سبحانی و خمارلو از معاونان باشگاه ورزشی استقلال و سید حسین دلبری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ٥ و مریم تراشی، شهردار ناحیه ٤ نیز حضور داشتند.

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 3251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =