فقر آتشنشانی اهواز در حوزه تجهیزات 

باید با اصلاح قوانین با مسئولان خاطی و یا مدیرانی که به تعهدات خود در خصوص ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی مراکز عمومی شهر عمل نکرده‌اند، قاطعانه برخورد شود.

به گزارش شهر، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه شهرداری ها نباید سازمان آتش نشانی را مانند یک سازمان غیر ضروری نگاه  کنند، اظهار کرد: ایستگاه‌های آتش نشانی شهر اهواز با کمبودهای بسیار زیادی در حوزه تجهیزات مواجه است. از شهرداری‌ها و مجموعه های آن انتظار داریم که برای تامین تجهیزات آتش نشانی‌ها برنامه داشته و تجهیز آن را در اولویت قرار بدهند.

یوسفی با تاکید بر اینکه در زمینه قوانین ایمن‌سازی مراکز دولتی و خصوصی باید به منظور افزایش بازدارندگی اصلاحاتی صورت بگیرد،به خبرگزاری خانه ملت گفت: باید با اصلاح قوانین با مسئولان خاطی و یا مدیرانی که با قصورشان باعث آسیب به مردم شده و به تعهدات خود در خصوص ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی مراکز عمل نکرده‌اند، قاطعانه برخورد شود تا حوادث ناگواری چون آتش سوزی ساختمان پلاسکو و کلینیک سینا اطهر تهران رخ ندهد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هزینه ایمن‌سازی نسبت به آسیب‌ها وارده به جان و مال مردم بسیار ناچیز بوده و با کمتر از۲۰ درصد هزینه ساخت یک واحد مسکونی قابل اجرا است، گفت: بی‌توجهی به ایمن‌سازی مراکز دولتی و خصوصی موجب بروز حوادثی می‌شود که طی آن آتش نشانان و مردم جانشان را از دست داده و هزینه‌ای چندین برابر به مالک وارد می‌شود.

۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 3263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =