خیابان پیروزی و بزرگراه امام علی (ع) مقابل خطر سیلاب ایمن می شود

عملیات اجرایی احداث سرشاخه پیروزی - اصفهانک به عنوان مهمترین پروژه مدیریت آبهای سطحی شرق تهران، پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.

به گزارش شهر به نقل از  پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حبیب پوش پارس مدیرعامل شرکت خاکریزآب ضمن اعلام خبر فوق افزود: طول پروژه احداث سرشاخه پیروزی- اصفهانک به ۷/۴ کیلومتر می رسد و پروژه به عنوان بخشی از شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی شرق تهران، با استفاده از لوله هایی به قطر ۱۴۰۰ میلیمتر تا ۲۲۰۰ میلیمتر همچنین احداث کانال بتنی اجرا خواهد شد. او با بیان آنکه اجرای این پروژه از سال ۱۳۹۵ آغاز و به دلایل متعدد پس از اجرای حدود ۴۶۰ متر (معادل ۱۰ درصد کل پروژه) متوقف شد، گفت: هم اکنون و متعاقب رفع موانع و مشکلات پروژه و نیز بازنگری طرح توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، اجرای آن در ۲ جبهه کاری آغاز شده است و پیش بینی می شود بهره برداری از آن نقش مهمی در مدیریت سیلاب در مناطق ۱۳ و ۱۴ ایفا کند.
به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، با توجه به برنامه ریزی انجام شده و علی رغم مشکلات اجرایی پروژه های زیربنایی شهری، سرشاخه اصفهانک- پیروزی در بهار سال آینده تکمیل شده و تحویل شهروندان ساکن در پهنه شرقی پایتخت خواهد شد.
 

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 3289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =