مدیریت یکپارچه شهری، درآمدهای پایدار و حمایت از حمل و نقل عمومی

مدیریت یکپارچه شهری، درآمدهای پایدار و حمایت از حمل و نقل عمومی سه موضوعی بودند که رئیس شورای شهر تهران در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

به گزارش شهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره دیدارش با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: این جلسه هفته پیش برگزار شد و بیش از یک‌ساعت به طول انجامید.

او با بیان اینکه مباحث مختلفی در دیدار با محمدباقر قالیباف مطرح شد، از جمله انتخابات شوراها و لوایح و طرح‌هایی که در حال حاضر در مجلس باقی مانده است، گفت: موضوع مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار از جمله موضوعات مورد گفت‌وگو بین بنده و رئیس مجلس بود همچنین موضوع‌های مشکل پول ملی، کاهش ارزش پول ملی، تورم رکودی و توسعه‌ای نیز مطرح شد.

به گفته رئیس شورای شهر تهران؛ مشکلات شهری و شهرداری و نیازهای لازم جهت حمایت از حمل و نقل عمومی در تهران نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار و جلسه یک ساعته بود.

هاشمی این را هم گفت که؛ ‌این جلسه بسیار خوب بود و در مورد هماهنگی بین مجمع نمایندگان تهران و شورای تهران نیز مباحثی ارائه شد تا جلساتی هماهنگ برای موضوع مسائل شهری برگزار شود.

پیشتر زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران از دیدار محسن هاشمی با محمدباقر قالیباف خبر داد و گفته بود: «نمایندگان مجلس برای حل چالش‌های شهر تهران به کمک مدیریت شهری می‌آیند.»

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 3299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =