طعم شیرین همدلی و مهرورزی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: «پویش همدلانه» در دهه ولایت به همت خیرین به منظور یاری رسانی به خانواده های کم برخوردار رونق دوباره گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبرمختاری ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه ذی الحجه به شهروندان افزود: این پویش با مشارکت بی نظیر خیرین از ابتدای شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی به منظور یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار آغاز به کار کرد.

به گفته او، در دهه ولایت نیز ۲ هزار  بسته حمایتی شامل کالاهای اساسی، ۳  هزار پرس غذای گرم و گوشت قربانی برای ایتام و خانواده های کم برخوردار تهیه و درب منازل آنان با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

او افزود: همچنین ۳ هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده رایگان طی دهه ولایت در ایستگاه های صلواتی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مختاری گفت: این کمک ها به همت بسیجیان، خیرین، شورایاری، معتمدین محله ها، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون و هیات امنای مساجد انجام شد و تا پایان بحران کرونا ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.

مختاری در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت دعوت کرد.

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 3303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =