جشن غدیر در دو بیمارستان شهدای تجریش و مسیح دانشوری برگزار شد

کاروان شادستان به مناسبت عید غدیرخم، در مقابل دو بیمارستان شهدای تجریش و مسیح دانشوری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به اجرای برنامه های شاد و فرهنگی پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق گفت:جشن عیدانه غدیر در شمال تهران با حرکت دو کاروان شادستان در محورهای اصلی شمال تهران برگزار شد و با هدف  تقدیر از کادر درمانی و روحیه دهی به بیماران بستری، در مقابل دو بیمارستان شهدا و مسیح دانشوری نیز برنامه های مناسبتی اجرا شد.

او گفت: علاوه بر دو کاروان شادستان برنامه های نورافشانی، مسابقات و پخش خطبه غدیر در بوستان ها، تقدیر از خانواده های شهدای سادات، ایجاد ایستگاه های صلواتی، توزیع سبد کالا و اطعام افراد نیازمند و برگزاری برنامه های شاد و متنوع دیگر در این ایام از اقدامات اجرا شده است.

گفتنی است کاروان شادستان در روز جمعه ۱۷مرداد، از مسیر میدان تجریش، قدس،خیابان شریعتی، بلوار شهیداندرزگو، میدان ارتش و میدان شهرک شهید محلاتی و روز شنبه ۱۸ مرداد، از پارک وی، خیابان ولیعصرعج، بیمارستان شهدای تجریش، میدان قدس،میدان نیاوران، میدان شهید پور ابتهاج و بیمارستان مسیح دانشوری عبور کرد و به اجرای برنامه پرداخت.

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 3314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =