تجلیل از کارکنان سادات و ایثارگر شهرداری منطقه ۱۶ به مناسبت عید غدیر

۴۰ نفر از مدیران و پرسنل سادات و ایثارگر شهرداری منطقه ۱۶ به مناسبت عید غدیر تقدیر شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، طی مراسمی باشکوه از ۴۰ نفر از مدیران و پرسنل سادات منطقه به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم با حضور شهردار منطقه، جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل تقدیر به عمل آمد.

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، در آیین تجلیل از کارکنان و ایثارگران سادات که با حضور جمعی از مدیران، معاونان و پرسنل به همت معاونت توسعه منابع انسانی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد، اظهار داشت: عید غدیر عید برادری است و در این روز خداوند عزوجل دین خود را با امامت حضرت علی بن ابیطالب(ع) تکمیل کرده است.

او ضمن تبریک عید اخوت به کارکنان منطقه، گفت: دیدار و تکریم از سادات از کارهای پسندیده در عید غدیر است و به همین منظور در آس تانه این عید بزرگ بر خود واجب دانستیم تا ضمن تبریک این عید فرخنده به کارکنان، از سادات منطقه تقدیر کنیم و به دلیل مشکلات به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم در فضای باز و بدون حضور دیگر پرسنل برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۶ افزود: احترامی که مردم در این روز به سادات می‌گذارند همان احترامی است که به ولایت و امامت می‌نهند و این بار مسئولیت سادات را سنگین‌تر می‌کند.

شهردار منطقه ۱۶، رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل حضور ۵۰ درصدی پرسنل در محل کار را از حاضران خواستار شد و گفت:امیدواریم بعد از پایان این روزهای سخت این عید بزرگ را با حضور همه همکاران و شهروندان منطقه جشن بگیریم.

در پایان این مراسم، شهردار منطقه ۱۶ از مدیران و پرسنل سادات تقدیر و تشکر کرد.

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 3315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =