پل موتورسوار مشیریه ساخته می شود

هر ساله به طور متوسط پنج تصادف منجر به فوت به دلیل عبور از عرض خیابان موتورسواران در میدان آقانور محله مشیریه به سمت افسریه اتفاق می افتد. پل موتور سوار مشیریه با عرض ۳ متر برای کاهش این حوادث و تسهیل دسترسی مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام رضا (ع) ساخته می شود.

مسعود لواف زاده، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ در گفتگو با شهر، گفت: پل موتورسوار مشیریه یکی از پروژه های بزرگ منطقه است که از حدود ۲۰ روز پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد. پایه های این پل نصب شده و تیرهای آن در هفته جاری نصب و بعد از آن به تدریج عرشه های پل نیز اضافه خواهد شد.

او با بیان اینکه هزینه ساخت پل حدود چهار میلیارد تومان برآورد شده، گفت: موتور سوارانی که در میدان آقانور(ثامن الحجج) از مشیریه به سمت افسریه عرض خیابان را رد می شوند و دوربرگردان را خلاف جهت حرکت می کنند، باعث ایجاد حوادث منجر به فوت و همچنین ترافیک می شوند.

لواف زاده با بیان اینکه به طور میانگین در طول سال پنج حادثه منجر به فوت بر اثر حرکت های موتورسواران اتفاق می افتد، افزود: این پل موتورسوار دارای عرض سه متر است که دو موتور به راحتی آز آن عبور می کنند. طول عرشه آن ۱۰۰ متر و رمپ ها ۱۲۰ متر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ یاداور شد: پل موتور سوار مشیریه در صورت ساخت باعث تسهیل دسترسی شهروندان در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام رضا (ع) می شود. طبق پیش بینی ها در صورت ساخت پل ۱۲۰ موتور در هر ساعت از روی آن عبور می کنند.

این دومین پل موتور سوار در منطقه ۱۵ است. پل موتور سوار افسریه روی اتوبان بسیج حدود دو سال پیش ساخته شد.

خبرنگار: علی سی پی

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 3323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =