نمایشگاه کرونا به وقت تهران

نمایشگاه کرونا به وقت تهران (#همه ماسک می زنیم) در محل خانه کاریکاتور با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۲۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریور ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه کرونا به وقت تهران (#همه ماسک می زنیم) در محل خانه کاریکاتور با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۲۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود. 

همچنین این نمایشگاه به صورت مجازی در صفحه رسمی اینستاگرام مناطق ۲۲ گانه، فرهنگسراهای و مراکز خاص هر روز یک اثر به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون:

آرس/کوبا، احمد کبیر کیشور/بنگلادش، اولگ لوکتیو/اوکراین، اولگ گوسول/اوکراین، ندا تنهایی مقدم/جوزف‌پارچال/جمهوری چک،محمدحبیبی/ایران،حکمت سیل/ترکیه،دیدی سری ویدیانتو/اندونزی،علیرضاذاکری/ایران،حمیدصوفی/ایران،کائو گومز/برزیل، مارکودآگوستینو/ایتالیا،  میلنکوکوسانویک/صربستان، محمود نظری/ایران، نیکولالیستیس/کرواسی، وانگ زی ژن/چین، ولادیمیر کازانفسکی/اوکراین، هیکابی دمیرچی/ترکیه، هاکان کلاس/ترکیه، هاندرن خوشناو/ عراق به چشم می خورد.

استفاده از مدیای طنز در آگاه سازی خطرات بیماری در جامعه، فرهنگ سازی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری و استفاده از ماسک از نگاه کارتون، ضرورت استفاده مردم از ماسک با نگاه طنز به عنوان مهمترین وسیله بازدارنده بیماری در جامعه، هم آوایی جامعه در مشکلات و با هم بودن در شکست بیماری کرونا،نشان دادن اهمیت این بیماری در به خطر انداختن سلامتی و شور و نشاط جامعه از نگاه هنرمندان معاصر عرصه کاریکاتور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه مجازی است.

علاقمندان می  توانند برای دیدن این آثار به صورت مجازی (هر روز یک اثر) به صفحه رسمی اینستاگرام خانه کاریکاتور ایران به نشانی @iranian-cartoon-house مراجعه نمایند.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 3331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =