۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 3333
قدردانی از اجرای طرح میراب

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشستی با شهردار منطقه هشت، چگونگی تعامل و هماهنگی در بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات این منطقه در حوزه مدیریت بحران را بررسی کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، در این نشست مهناز استقامتی، شهردار این منطقه با اشاره به وضعیت کلی و خطرپذیری منطقه گفت: برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اجرای منطقه با توجه به سلامت شهروندان در اولویت قرار گرفته، پیگیری و اجرا می‌شود به همین دلیل منطقه هشت در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مدیریت بحران اعلام آمادگی و همکاری می‌کند.

رضا کرمی محمدی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این دیدار گفت: تربیت و آموزش نیروهای داوطلب مردمی، واکنش اضطراری محله‌ها در مناطق ۲۲گانه شهر به منظور پیشگیری از آسیب‌های ناشی از مخاطرات، کاهش خطرپذیری و افزایش تاب‌آوری و همچنین آمادگی و مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری است.

او منطقه هشت را از این لحاظ مناسب ارزیابی کرده و افزود: رسیدگی به وضعیت بافت‌های فرسوده و توجه ویژه به آنها دارای اهمیت است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با استقبال از اجرای طرح میراب در این منطقه گفت: امید است به زودی شاهد بهره‌برداری از دومین مخزن آب اضطراری در منطقه باشیم.

 رضا کرمی محمدی با توجه به اهمیت مبارزه با بیماری کرونا، از تولید ماسک در این منطقه به صورت کاملا بهداشتی رقدردانی کرد.  

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 3333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =