۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 3336
بازسازی سرای محله کیانشهر

عملیات مرمت و بازسازی سرای محله کیانشهر شمالی آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران این منطقه با اشاره به اینکه مراحل بازسازی و بهسازی ساختمان سه طبقه سرای محله کیانشهر شمالی از تیر آغاز شده است، افزود: این اقدام در راستای استفاده مجدد از این بنا برای انجام امور فرهنگی و آموزشی توسط شهروندان ساکن محله کیانشهر انجام شد.

او اضافه کرد: این محله از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه فرهنگی برخوردار است و تعداد زیادی از هنرمندان منطقه در این محله زندگی می‌کنند.

حلاجیان به اقدامات انجام شده در پروژه سرای محله کیانشهر اشاره کرد و گفت:  انتخاب پیمانکار، تجهیز کارگاه، انجام حصارکشی کارگاهی، مضرس کردن دیوار و برچیدن کف طبقات و حمل نخاله و تمیزکاری انجام شده است.

او اضافه کرد: داربست فلزی نیز به منظور شستشوی نما، ساپورت گیری نما و پیچ و رولپلاک سنگ ها صورت پذیرفته و عملیات بهسازی تاسیسات برقی و مکانیکی و  بازسازی اسکلت در سقف سالن آمفی تئاتر در دست اقدام است.

معاون فنی و عمران منطقه گفت: سراهای محله‌ بستری برای افزایش مشارکت شهروندان در برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و پل ارتباطی بین مدیریت شهری و شهروندان محسوب می‌شوند و از این رو نگهداشت و بازسازی آنها مهم است.

برپایه این گزارش؛ محمدی شهردار منطقه ۱۵ به همراه شهردار ناحیه سه و روسای ادارات از روند عملیات بازسازی سرای محله کیانشهر بازدید کرد.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 3336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =