جزییات برنامه های منطقه ۷ در دهه ولایت

شهردار منطقه هفت از برپایی برنامه های متنوع در محلات و معابر این منطقه همزمان با دهه ولایت با هدف ایجاد لحظات شاد، ویژه شهروندان در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین نهادینه سازی دهه امامت و ولایت در جامعه و تبیین و ترویج استمرار ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، سمیه حاجوی شهردار این منطقه با بیان این مطلب افزود: برپایی کاروان غدیر همراه با برنامه های نورافشانی، دف زنی و نواختن نی، اجرای تئاتر واقعه غدیرخم از مقابل ساختمان ستادی منطقه و حرکت به دیگر معابر منطقه تنها بخشی از اقداماتی بود که از سوی نیروهای پرتلاش ما به مدت پنج ساعت ویژه شهروندان اجرا شد.
او با اشاره به ادامه برپایی جشن کاروان غدیر با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری حوزه ۱۷۷ شهید جهان آرا و شهرداری منطقه هفت در روز عید غدیر در هفت نقطه این منطقه، گفت: نورافشانی پنج مسجد منتخب  این منطقه به مناسبت عید غدیر از دیگر اقداماتی است که از سوی این منطقه انجام می شود.
به گفته شهردار منطقه اجرای ویژه برنامه نذر میوه با طعم‌ مهربانی و توزیع دو هزار پرس غذای گرم در کوچه پس کوچه های شهر با مشارکت شهرداری این منطقه و خادمیاران آستان قدس رضوی به مراکز تحت پوشش بهزیستی، خانوادهای کم برخوردار و عموم شهروندان و آذین بندی و نورپردازی سطح منطقه از دیگر فعالیت هایی بود که اجرا شد.
او یادآور شد: برای اجرای این ویژه برنامه ها از تمام توان منطقه استفاده کردیم از همین رو امیدوارم توانسته باشیم در راستای تبیین و آگاهی بخشی به آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان در رابطه با واقعه غدیر خم گام های اساسی برداشته باشیم.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 3339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =