۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 3345
قوانین و بخشنامه های شهری باید سریع به مردم اطلاع رسانی شود

آخرین بخشنامه ها و قوانین شهرداری برای رسیدن مردم به حقوقشان و حفظ اموال آنها از دست سودجویان، باید از طریق پرتال به آنان اطلاع رسانی شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه شورای مدیران که با حضور معاونین، شهرداران نواحی و مدیران این منطقه با هدف هماهنگی ها و پیگیری های لازم در اجرای برنامه های تعریف شده برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: باید از ظرفیت های اطلاع رسانی منطقه استفاده کرد و همه معاونت ها، نواحی و ادارات موضوعات با اهمیت که مورد نیاز و درخواست شهروندان است را در پرتال شهرداری منطقه یک اطلاع رسانی و  در غنای آن تلاش کنند.

او در ادامه با اشاره به اهمیت مباحث ایمنی در منطقه یک افزود: گزارشات مربوط به تهیه نقاط حادثه خیز در منطقه یک بسیار با اهمیت است و نواحی سریعتر در زمینه شناسایی این موارد اقدام و با اداره حقوقی مکاتبات خود را انجام دهند تا اقدامات ایمن سازی سریعتر انجام شود.

موسوی گفت: دو پارکینگ طبقاتی شهیدهمت و شهید باهنر که ساختمان های نا ایمنی داشتند تعطیل شدند و به دلیل تاثیر زیادی که بر فضای کسب و کار مردم می گذارند باید هر چه سریعتر رفع خطر شده و به فضاهای خدماتی فعال منطقه بازگردند.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: نظارت مستمر بر ساخت و سازها، اهتمام ویژه بر اجرای آرای ماده صد، بازدید مسیل ها و رود دره ها جهت آمادگی و انجام امور پیشگیرانه و رفع خطرات احتمالی، توجه به ارزشیابی ۶ ماهه واحدها، جمع آوری کارفودها، سد معبرهای خیابان شهرداری، ساماندهی سگ های ولگرد، تکمیل پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری پیرو نشست با مسئولان ارتش و تکمیل مسیر دوچرخه سواری از امور با اهمیتی در برهه کنونی است که مدیران حوزه های مرتبط با هر موضوع، باید نسبت به آن با برنامه ریزی اقدام کنند.

 در این جلسه شهردار منطقه یک با تشکر از عملکرد صادقانه و سخت کوشانه غلامرضا رنجبر معاون شهرسازی و معماری این منطقه، ایشان را به سمت مشاور شهردار و بازرس ویژه در امور شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک منصوب و بهمن اصغری را به عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری این منطقه معرفی کرد.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 3345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =