پاکسازی معابر شمال شرق تهران از مزاحمت های صنفی

مدیریت شهری منطقه چهار با اصناف متخلف و  مزاحمت های شغلی برخورد می کند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمیدرضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در این باره گفت: در راستای اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها  و با منظور "رعایت اصول حرفه ای کار " در خصوص شکایات واصله از فعالیت های واحدهای صنفی متخلف، ضمن شناسایی واحدهای صنفی مزاحم نسبت به طرح در مراجع قضایی  اقدام خواهد شد.
او افزود: این طرح جهت رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از  بصری و صوتی و  ... در محله های بیست گانه منطقه ۴ اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.
فرخی در ادامه گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰ مورد از مزاحمت های شغلی از جمله کارواش های متخلف، کارگاه های کابیت سازی، رنگ کاری، میوه فروشی، اغذیه فروشی  و ... بررسی و اقدام شده است.
معاون خدمات شهری منطقه ۴ در ادامه گفت: در این موارد ابتدا به مالکین اخطار داده شده و در صورت بی توجهی و نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف طبق قانون این واحدها پلمب خواهند شد.
فرخی گفت: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده با موارد مزاحمت های شغلی با سامانه ۱۳۷ یا ۱۸۸۸ تماس گرفته و مدیریت شهری را از این موارد مطلع سازند.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 3349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =