پل آسمان مکانی برای بازی های هیجانی

با افتتاح جدیدترین بازی های هیجانی همچون بانچی جامپینگ ، لانگچر و سوئینگ دربزرگترین پل معلق کشور، بوستان نهج البلاغه فرصتی برای تجربه جدیدترین بازی های هیجانی می شود.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رسول کشت پور، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بوستان گردشگری نهج البلاغه با ۳۵ هکتار وسعت بزرگترین بوستان دره ای کشور است که علاوه بر قابلیت های اکوسیستمی ، به لحاظ برخورداری از امکانات متنوع تفریحی و ورزشی به یکی از نقاط گردشگری شهر تهران تبدیل شده است.
کشت پور پل معلق آسمان را یکی از قابلیت های تفریحی این مجموعه برشمرد، افزود: پل معلق آسمان به طول ۲۸۵ متر یکی از نمادهای پایتخت است که بوستان نهج‌البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می‌کند و به‌طور همزمان ۲۰۰ نفر بازدیدکننده می‌توانند روی عرشه آن‌ تردد و توقف کنند.
او با بیان اینکه شهرداری منطقه با در نظر گرفتن ضرورت ایجاد توسعه امکانات تفریحی و گردشگری  منطقه گفت: برهمین اساس پس از مطالعات صورت گرفته، پل معلق به عنوان یکی از ظرفیت های موجود برای ایجاد بازی های هیجانی شناسایی شد و ساخت بازی هایی همچون بانجی جامپینگ، راپل، سوئینگ  و... با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.
کشت پور با بیان اینکه بازی های هیجانی مطابق با استاداردها و رعایت معیارهای ایمنی احداث شده است، افزود: بانجی جامپینگ و راپ سوئینگ از جمله  ورزش ها و تفریحات مهیج و هیجانی است که  می تواند علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند.
شهردار منطقه دو در ادامه گفت: بوستان نهج البلاغه در حال حاضر از امکانت تفریحی متنوعی همچون شهربازی بیلینو، سرزمین شگفت انگیز، قایق پرش در آب، راپل هوایی ، تراست های  پیاده‌رو طولی و عرضی ، ۹ هزار متر مربع مسیر دوچرخه‌سواری و همچنین فضاهای فرهنگی و ورزشی  برخوردار است وبه‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران و موفق شده است بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه  شهری جذب کند.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 3352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =