شتابگیری استارت آپ ها در منطقه ۱۴ با همکاری یک دانشگاه

شهرداری منطقه ۱۴ میزبان رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-جنوب بود.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، رضا عباسی شهردار منطقه میزبان مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-جنوب بود.

در این جلسه ابتدا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با تشکر از شهردار منطقه ۱۴ جهت تعامل و همکاری صمیمانه به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-جنوب پرداخت و درخواست های خود را جهت مساعدت و یاری از شهردار منطقه بیان کرد.

در ادامه، معاونین دانشگاه و شهرداری منطقه ۱۴ به بیان دیدگاه و نقطه نظرات پیرامون  معضلات و مشکلات فی ما بین پرداختند.

شهردار منطقه در ابتدا به بیان سابقه احداث ابنیه در اراضی سلیمانیه و به طبع آن زمان ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب پرداخت و ضمن یادآوری لزوم حفظ و نگهداری اشجار و فضای سبز موجود در طرح توسعه پردیس دانشگاه، مدیران این مجموعه را به همکاری بیشتر با شهرداری تهران نیز رهنمون ساخت.

عباسی افزود: تجربه مدیران منطقه  میتواند راهنمای خوبی جهت کادر مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات پیرامون باشد و از پیشنهاد رییس دانشگاه برای در اختیار قرار دادن امکانات دانشگاه بعنوان یک شتاب دهنده جهت استفاده از ظرفیت استارتاپ ها نیز استقبال کرد و به جهت همکاری بیشتر فی ما بین، دستور تشکیل کارگروه های فنی و تخصصی را به قید فوریت نیز صادر کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با دارا بودن  ۱۵ هزار نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، سالانه پذیرای سه هزار دفاع پایان نامه در مباحث حل معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، علوم انسانی و مهندسی است و با وجود ۶۰۰ عضو هیات علمی ثابت و ۱۷۰۰ عضو هیات علمی بصورت پاره وقت از درجه رتبه علمی جزء دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود که در محدوده شهرداری منطقه چهارده قرار گرفته و با دیدگاه مساعد شهردار منطقه جهت تعامل فی ما بین، شهروندان شاهد روزهایی بهتر و فعالیت و همکاری بیشتر این دو مجموعه خواهند بود.


 

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 3354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =