بخش جنوبی زیرگذر استاد معین افتتاح خواهد شد

سازمان املاک و مستغلات شهرداری برای بهره برداری و بازگشایی قسمت جنوبی زیرگذر استاد معین که بخشی از آن از داخل پادگان جی و زمین های متعلق به ارتش و وزارت دفاع عبور می کند در حال مذاکره با نماینده این دو مجموعه است.

سید مصطفی موسوی لاری، شهردار منطقه 9 در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شهر درباره بخش جنوبی زیرگذر استاد معین که قرار بود با توافق با وزارت دفاع و ارتش مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: حل این مسئله به سازمان املاک و مستغلات شهرداری واگذار شده است اما شهرداری منطقه نیز در این ارتباط تلاش می کند تا هر چه زودتر این پروژه به نتیجه و بهره برداری برسد.

او افزود: زمین این محدوده از زیرگذر به صورت مشترک، متعلق به ارتش و وزارت دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح است که نماینده وزارت دفاع در این باره با شهرداری مذاکره می کند. شهردار منطقه 9 یادآور شد: نماینده وزارت دفاع معتقد است که این وزارتخانه و ارتش در منطقه 4 و سایر مناطق، اختلافاتی در مورد زمین هایشان با شهرداری دارند که هنوز حل نشده است و به همین دلیل اجازه بازگشایی بخش جنوبی زیرگذر را نمی دهند.

موسوی لاری با بیان اینکه خیابان کشی های این بخش انجام شده است، ادامه داد: قرار بود تا قبل از سال جدید این کار به نتیجه برسد اما سازمان املاک و مستغلات نتوانست در مذاکرات با وزارت دفاع به نتیجه برسد. شهرداری منطقه 9 تلاش می کند با ورود به این مسئله روند کار را تسریع بخشد اما از آنجا که وزارت دفاع و ارتش رفع این مشکل را به حل مشکلات در مناطق دیگر بین خود و شهرداری منوط می کنند، سازمان املاک و مستغلات راحت تر از شهرداری منطقه می تواند این مشکل را حل کند.

بخش نخست زیرگذر استاد معین در بهمن 1398 با حضور شهردار تهران افتتاح شد و افتتاح بخش دیگر این گذرگاه که از داخل پادگان جی عبور می‌کند باید با توافق نهایی  شهرداری با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ارتش محقق شود. این مجموعه به خیابان جی و پس از آن به بزرگراه فتح متصل می‌شود تا گره ترافیکی دیگری در منطقه باز شود.

خبرنگار: علی سی پی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =