کاهش ۷۳ درصدی پیام های مفتوح سامانه ۱۸۸۸ در منطقه ۴

از ارتقاء و بهبود کمیت پاسخگویی به پیام های شهروندی و کاهش حدود ۷۳ درصدی پیام های مفتوح این سامانه در کارتابل نواحی ۹ گانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری تهران هادی صدیقی مسئول سامانه ۱۸۸۸ بازرسی شهرداری این منطقه با اشاره به تاکید شهردار در خصوص بهبود بررسی و پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ با همکاری حوزه های مربوطه گفت: در شش ماه گذشته ماندگاری پیام های کارتابل نواحی از مجموع ۱۱۶ پرونده با ۷۳ درصد کاهش  به ۳۰پرونده رسیده است که با توجه به حجم پیام های انباشت شده از سنوات گذشته و نیز ورودی پیام ها جای تشکر و قدردانی دارد.
او افزود: همچنین پیام های مفتوح موجود در کارتابل معاونت ها و ادارات مستقل به ۹۷ درصد کاهش  یافته است.
صدیقی با اشاره به اینکه این کاهش با تلاش همکاران حوزه های اجرایی و ستادی منطقه به دست آمده است افزود : پاسخگویی به درخواست های شهروندان در این سامانه مطابق با شاخص کمی و کیفی ستادی بوده که در همین راستا شاهد کاهش چشمگیر پیام های مفتوح موجود در کارتابل نواحی ۶و ۷به ترتیب با  ۹۵درصد و ۹۲ درصد بوده ایم که در ناحیه ۶ از ۴۳ پرونده به ۸ پرونده و در ناحیه ۷ از ۳۴ پرونده به ۴ پرونده کاهش یافته است.
صدیقی با اشاره به افزایش رضایت مندی شهروندان که از مهمترین اهداف مدیریت شهری است ، گفت :دقت و کیفیت رسیدگی به پیام هایی که نیازمند تامین اعتبار وزمان بر هستند نیز در برنامه اجرایی محلات لحاظ شده است تا نیازهای محلی شهروندان هرچه سریع تر برطرف شود.

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 3424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =