دستور رسیدگی به گلایه تعدادی از رانندگان اتوبوسرانی از بخش خصوصی

تجمع رانندگان اتوبوس ارتباطی به موضوع کارتخوان‌ها نداشت و به دلیل گلایه‌شان از بخش خصوصی اتوبوسرانی بود.

به گزارش شهر، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تجمع رانندگان اتوبوس مقابل شرکت واحد بیان کرد: کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به تجمع روز گذشته رانندگان اتوبوس بخش خصوصی است.

او افزود: این که گفته می‌شود تجمع رانندگان به دلیل واریز نشدن مبالغ کارت خوان آنها بوده است، صحت ندارد و اعتراض آنها ارتباطی به موضوع کارت‌خوان نداشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: رانندگان از شرکت خصوصی مورد نظرشان گلایه‌هایی داشتند که قرار شد به این مسأله رسیدگی شود.

ترفع درباره ارائه وام به رانندگان اتوبوس گفت: ‌پرداخت تسهیلات ناشی از کرونا به رانندگان در حیطه اختیارات ما نیست ولی احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام هستند انجام گرفته و اسامی به وزارت رفاه اعلام شده است.

او در پاسخ به این پرسش که در دو هفته گذشته‌ای که طرح ترافیک لغو شده است آمار مسافران اتوبوس چقدر کاهش یافته است، گفت: آمار مسافران با لغو طرح ترافیک کاهش محسوسی نداشت ولی با اعلام وضعیت قرمز در تهران به لحاظ کرونا کلا آمار مسافران کاهش یافته است.

به گزارش شهر و به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عنوان کرد: تعداد باقیمانده مسافران که در شرایط قرمز پایتخت به لحاظ کرونا از اتوبوس استفاده می‌کنند کسانی هستند که چاره‌ای جز استفاده از اتوبوس ندارند.

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 3447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =